Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β - 2016

ΕΥΧΕΣ  ΓΙΑ  ΤΟΝ  ΝΕΟ  ΧΡΟΝΟ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β

 
 
  Καλή χρονιά με υγεία, χαρά, δημιουργικότητα !
Η  αλλαγή  του  χρόνου  είναι  πάντα  μια  ευκαιρία για μια  νέα  αρχή !
 
                               ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ                                        
                                    ΡΙ.ΚΙ.Π.     Β.Β.Β
 

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β.-ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΒΑΡΗΣ





                                                            Βούλα   16/12 / 2015     
    blogs        : http://rikipvvv.blogspot.gr/                                            Αριθμ. Πρωτοκ. : 087 / 2015         
     Ε-mail      : rikipvvv@gmail.com                     
    Facebook : www.facebook.com/rikipvvv                          

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ

ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ  ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ  ΒΑΡΗΣ

                                       

    Ο Απόστολος Φαφούτης, τοπικός σύμβουλος της ΡΙ.ΚΙ.Π.  στη Βάρη , υπέβαλε την παραίτηση του από την θέση του Συμβούλου της Δημοτικής Κοινότητας Βάρης, λόγω προβλήματος υγείας.  

    Τη θέση του στο τοπικό συμβούλιο της Βάρης θα αναλάβει ο Χρήστος Μονιάκης, ο οποίος είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσει το καλό έργο των προηγούμενων μελών μας και θα συμβάλει ουσιαστικά με τη δημιουργικότητα που τον χαρακτηρίζει (ακολουθεί βιογραφικό σημείωμα).

    Ευχαριστούμε πολύ τον Απόστολο Φαφούτη για την συμβολή του και του ευχόμαστε ολόψυχα καλή ανάρρωση.

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΜΟΝΙΑΚΗΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ

Εμπορικός Διευθυντής στο ραδιοφωνικό σταθμό                             «105,5  στο κόκκινο»

Γεννήθηκε το 1964. Είναι πτυχιούχος Οικονομικών από την Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά και κάτοχος ΜΒΑ. Εργάστηκε σαν εμπορικός διευθυντής και διευθυντής πωλήσεων και marketing στο χώρο της αγοράς αυτοκινήτου και στον τραπεζικό κλάδο (1990 – 2006).

Από το 2007 είναι εμπορικός διευθυντής στο ραδιοφωνικό σταθμό «105,5 - στο κόκκινο».

Έχει συμμετάσχει ενεργά στη τοπική αυτοδιοίκηση, σε ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία, σε συλλόγους
γονέων και σε σχολικές επιτροπές.

Είναι παντρεμένος με τρία παιδιά και μένει στη Βάρη.

 

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ Β.Β.Β. -ΕΝΑΝΤΙΑ στις ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ και τους ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ=ΚΑΛΕΣΜΑ 6/12/2015 -10.30 πμ -ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΒΟΥΛΑΣ

Ανοικτή πρόσκληση - κάλεσμα από: 

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΒΑΡΗΣ-ΒΟΥΛΑΣ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ στις ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ και τους ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ
  -  ΚΑΛΕΣΜΑ 6/12/2015 -10.30 πμ -ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΒΟΥΛΑΣ
Για ενημέρωση - συντονισμό - αυτοοργάνωση - αλληλεγγύη - άμυνα
ΟΜΙΛΗΤΕΣ: Τωνια Κατερινη ( ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΊ  SOS)
          Κώστας Τσουκαλάς ( ΔΙΚΗΓΌΡΟΣ )


 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΒΑΡΗΣ-ΒΟΥΛΑΣ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ στις ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ και τους ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 

Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΒΑΡΗΣ-ΒΟΥΛΑΣ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ στις ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ και τους ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ πραγματοποίησε με επιτυχία την πρώτη ανοιχτή, δημόσια, ιδρυτική συγκέντρωσή της, την Κυριακή 6 Δεκέμβρη στην Πνευματική Εστία Βούλας.

 
Στην εκδήλωση, στην οποία προσκεκλημένοι ομιλητές ήταν η ΤΩΝΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗ από τη συλλογικότητα «ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ-STOP» και ο δικηγόρος ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ, συμμετείχαν δεκάδες συμπολίτες μας, οι οποίοι έλαβαν το λόγο με διευκρινιστικές ερωτήσεις προς τους ομιλητές, αλλά και τοποθετήσεις-προτάσεις για την καλύτερη οργάνωση της μεταξύ μας αλληλεγγύης και της συλλογικής άμυνας απέναντι στις επιθέσεις κυβέρνησης-τραπεζών-δανειστών, που έχουν κοινό σκοπό την υφαρπαγή των περιουσιών μας, μετά την επί εξαετία συνεχιζόμενη καταλήστευση των εισοδημάτων μας.


Στο τέλος της συνέλευσης, εγκρίθηκε ομόφωνα από τους παρισταμένους το παρακάτω ψήφισμα – απόφαση:


Ψήφισμα συνέλευσης 6ης Δεκεμβρίου 2015


Η συνέλευση ενέκρινε τα παρακάτω αιτήματα:

1. Θέσπιση ακατάσχετου πρώτης κατοικίας

2. Αναδρομική κατάργηση ρητρών ξένου νομίσματος

3. Κατάργηση μνημονιακών νόμων (κώδικας δεοντολογίας,  κώδικας πολιτικής δικονομίας)

4. Κατάργηση εισπρακτικών εταιρειών

5. Σεισάχθεια

6. Απαγόρευση μεταβίβασης δανείων στα κοράκια

7. Αναστολή πλειστηριασμών επαγγελματιών, αγροτών και για χρέη που αφορούν στεγαστικά δάνεια


Επίσης η συνέλευση αποφάσισε να στηρίξει τα παρακάτω κινηματικά μέτρα:

- καταλήψεις τραπεζών

- θέσπιση ομάδων επιφυλακής

- αποκλεισμοί ειρηνοδικείων

- ενημέρωση για τα δάνεια στις γειτονιές

 
 
Βάρη-Βούλα-Βουλιαγμένη, 10 Δεκέμβρη 2015
 

Πρωτοβουλία Πολιτών Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης
Ενάντια σε Κατασχέσεις & Πλειστηριασμούς.

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Β.Β.Β.


   


                                         

                                                         
 
                        Βούλα  1/12/2015     

  blogs     : http://rikipvvv.blogspot.gr/                                             Αριθμ. Πρωτοκ. : 084 / 2015          
   Ε-mail    : rikipvvv@gmail.com                                                                      
  Facebook     : www.facebook.com/rikipvvv   

                                       
Δελτίο  Τύπου - Ανακοίνωση


      ΜΙΚΡΑ   ΚΑΙ   ΜΕΓΑΛΑ   ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ   ΤΟΥ  ΔΗΜΟΥ  Β.Β.Β.


1. ΑΥΞΗΣΗ ΤΕΛΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

Με μεγάλη καθυστέρηση προχωράει το θέμα της διαχείρισης απορριμμάτων, καθώς και εκείνο της ανακύκλωσης στο δήμο μας. Όμως, η αύξηση του ειδικού τέλους ταφής απορριμάτων, δεν θα περιμένει. Σχεδόν θα διπλασιαστεί το 2016, από τα 45 στα 80€/τόνο, και πρόκειται να φτάσει τα 105€/τόνο το 2021 (χωρίς να συνυπολογίζονται τα αναπόφευκτα και αναμενόμενα πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή ένωση για την μη επίτευξη των ετήσιων στόχων απομείωσης των σύμμικτων απορρίμματων). Τέλος που θα μετακυληθεί κατευθείαν στους δημότες. Άμεσης προτεραιότητας είναι η εφαρμογή από τον ίδιο το Δήμο πρακτικών ανακύκλωσης σε ότι αφορά πρώτα και κύρια τα απορρίμματα που δημιουργούνται από τις υπηρεσίες του (κλαδέματα, χαρτί κλπ), γεγονός που θα μειώσει σημαντικά τα σκουπίδια που στέλνονται ανεπεξέργαστα για ταφή στη Φυλή, αλλά θα δώσει και το “καλό παράδειγμα” στους δημότες για την ανάγκη ολοκληρωμένης ανακύκλωσης.

Η καθυστέρηση που θα μας φέρει προ τετελεσμένου δεν συνιστά απλά ολιγωρία. Συναρτάται άμεσα με τις φαραωνικές βλέψεις για εργοστάσιο καύσης, με πιθανή χωροθέτηση στα όρια του δήμου μας. Μια τέτοια εγκατάσταση, θα φέρει βαρύ περιβαλλοντικό φορτίο ενώ απαγορεύεται η χωροθέτησή της. Συναρτάται επίσης και με τις επαφές Πατούλη με Γερμανούς επιχειρηματίες και την συνεχή και επίμονη αποστολή εντύπων – ερωτηματολογίων με σκοπό την καταγραφή επενδυτικών ευκαιριών για υποψήφιους επενδυτές στο θέμα της διαχείρισης απορριμάτων - και όχι μόνο -επενδυτικές ευκαιρίες τις οποίες αποδέχεται και προωθεί ο Δήμαρχός μας.

 

2. ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ


Μια “μικρή” διαφοροποίηση στους συντελεστών επιβολής Δημοτικών τελών και φωτισμού, επιχειρήθηκε από τον Δήμαρχό μας για τους στεγασμένους (επαγγελματικούς) χώρους γενικής χρήσης ΑΝΩ των 6.000 τ.μ. Στην απόφαση Δημοτικών τελών και φωτισμού του 2015 προβλεπόταν στη Βουλιαγμένη τα καταστήματα 1- 6.000 τ.μ. να πληρώσουν 5,87€/τ.μ., ενώ για τους αντίστοιχους χώρους άνω των 6.000 τ.μ. προβλεπόταν να πληρώσουν 3,10€/τ.μ..

Με απόφαση της Οικονομικής επιτροπής του Δήμου και εισήγηση του Δημάρχου       προτάθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο η ψήφιση των Δημοτικών τελών για το 2016 με την διαβεβαίωση ότι δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις από την απόφαση για το 2015. Όμως στην κατηγορία που περιλαμβάνει μεγάλες επιχειρηματικές μονάδες π.χ. Τον “Αστέρα Βουλιαγμένης”, στο προς ψήφιση κείμενο περιελάμβανε μείωση στα 2,94 €/τ.μ..

Πόσα είναι άραγε τα ακίνητα στην ευρύτερη περιοχή της Βουλιαγμένης που ξεπερνούν τα 6.000 τ.μ. και σε ποιους “αναξιοπαθούντες” ανήκουν;

 

 

 

 

ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ




                                         

                                                         
                        Βούλα  1/12/2015     

  blogs     : http://rikipvvv.blogspot.gr/                                             Αριθμ. Πρωτοκ. : 085 / 2015          
   Ε-mail    : rikipvvv@gmail.com                                                                      
  Facebook     : www.facebook.com/rikipvvv   

                                       

Δελτίο  Τύπου - Ανακοίνωση

ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

ΤΗΣ  ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ


Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας αποφάσισε, κατά πλειοψηφία (διαφώνησαν οι Θ. Ματόπουλος και Κ. Πασακυριάκος), τη σύσταση και λειτουργία Τοπικού Συμβουλίου (ΤοΣΠΑ), για την πρόληψη της παραβατικότητας.


Υπό το κράτος του «θεσμικού αυτοματισμού» ψηφίστηκε, όπως και σε πάμπολλους δήμους ανά την επικράτεια, η υλοποίηση μιας εγκυκλίου που προέρχεται από το πρώην Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως.

Οι Βασικές ιδέες που διαπνέουν τον «μοντέρνο» θεσμό, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Προστασίας του πολίτη, είναι ότι η Πολιτεία, δηλαδή το Υπουργείο Προστασίας του πολίτη, χαράσσει την αντι-εγκληματική πολιτική και οι πολίτες σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, την Τοπική Αστυνομία, τους κοινωνικούς φορείς εφαρμόζουν τα προγράμματα πρόληψης της παραβατικότητας.

Διαβάζοντας προσεκτικά το παραπάνω σκεπτικό για τη δημιουργία και το ρόλο του Τοπικού Συμβουλίου Πρόληψης Παραβατικότητας, γεννιούνται τα εξής ερωτήματα:


• Πως ορίζεται η προβατική συμπεριφορά; Ποιος και με ποια κριτήρια κρίνει κάθε φορά ότι μια συμπεριφορά είναι παραβατική; Από τη χρήση των όρων έγκλημα και παραβατικότητα, είναι προφανές ότι κάτω από τον ασαφή και γενικόλογο όρο «παραβατικότητα» εντάσσονται τόσο περιπτώσεις εγκληματικής συμπεριφοράς όσο και περιπτώσεις απλής παραβατικότητας. Σύμφωνα δε με το οργανόγραμμα και τη δομή, το θεσμό αυτό στελεχώνει ο κοινοτάρχης, ο Αστυνομικός, ο Παπάς της Ενορίας, ο δάσκαλος του δημοτικού σχολείου, ο προύχοντας της περιοχής, άντε και δυο – τρεις κοινωνικοί επιστήμονες (οι μόνες θέσεις που παραπέμπουν σε σύγχρονη μητροπολιτική κοινωνία, όλες οι άλλες μας θυμίζουν τα χωριά των παππούδων μας) που θα αποφαίνονται περί παραβατικότητας και θα αποενοχοποιούν τις πολιτικές ευθύνες μιας κοινωνίας που δεν θέλει να δει κατάματα τα προβλήματα και κυρίως τις λύσεις τους στο πλαίσιο μιας σύγχρονης πόλης.

• Γιατί πολίτες που ανήκουν, στις λεγόμενες «ευπαθείς ομάδες», θεωρούνται εκ των προτέρων «συνήθεις ύποπτοι» για την τέλεση εγκληματικής και παραβατικής συμπεριφοράς; Η ενοχοποίηση συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων και πολιτών παράγει τον στιγματισμό και τη θυματοποίησή τους. Ταυτόχρονα εντείνει την ρατσιστική αντιμετώπιση πολιτών, όπως οι μετανάστες, οι χρήστες ουσιών, οι νέοι, οι άνεργοι, οι φτωχοί, οι κακοποιημένες γυναίκες και τα εγκαταλειμμένα παιδιά, κατασκευάζει την κοινωνική τους ταυτότητα και τους εντάσσει αυθαίρετα και απροκάλυπτα στο περιθώριο της τοπικής κοινωνίας.
• Τι εννοούν όταν μιλάνε για συμμετοχή και ενεργό εθελοντική δράση των πολιτών στο τοπικό Συμβούλιο Πρόληψης της παραβατικότητας; Η λογική του αρμόδιου Υπουργείου είναι σαφής, το Υπουργείο χαράσσει την αντι-εγκληματική πολιτική και ο πολίτης την εφαρμόζει. Δηλαδή στοχοποιεί τους συμπολίτες του, τους γείτονές τους, οποιονδήποτε θεωρεί «επικίνδυνο» για την περιουσία του, τη ζωή του, την ασφάλεια του.


Όσον αφορά δε στον βαθμό υλοποίησης του νέου θεσμού παρατηρούνται τα εξής:

1. Ο θεσμός των τοπικών συμβουλίων παραβατικότητας μέχρις στιγμής, όπου και αν συστάθηκε υπολειτουργεί με σοβαρά ζητήματα προσανατολισμού, στόχων, στελέχωσης και πραγματικής παρέμβασης. Αυτό δεν είναι κάτι που μας δυσαρεστεί γιατί είναι καλύτερα να μην λειτουργεί ένας αντιδραστικός θεσμός από το να λειτουργεί, αλλά ακόμα καλύτερο είναι να μην υπάρχει. Όμως και μόνο το γεγονός της σύστασης του πρέπει να μας προβληματίσει.


2. Πολλές κριτικές φωνές υποστηρίζουν ότι πρόκειται περί μιας επισημοποίησης του χαφιεδισμού σε τοπικό επίπεδο. Εμείς θα διαφωνήσουμε με αυτήν την κριτική κυρίως γιατί ακόμα και ο χαφιεδισμός προαπαιτεί έναν μίνιμουμ κοινωνικό ιστό, μια μίνιμουμ οργάνωση της γειτονιάς έστω και σε αντιδραστική κατεύθυνση και κάτι τέτοιο δεν έχουμε, ευτυχώς σε αυτήν την περίπτωση, τουλάχιστον στις μεγάλες πόλεις ακόμα.

      Εμείς πιστεύουμε ότι :
√ πρόκειται για έναν επικίνδυνο θεσμό που χρήζει άμεσης απάντησης από εκείνο το τμήμα της τοπικής κοινωνίας που θέλει να αντισταθεί. 
√ πρόκειται για μια ενσωμάτωση των ζητημάτων κοινωνικής πολιτικής και μέριμνας στο ιδεολογικό πρόσταγμα της ασφάλειας και υπό την κυριαρχία των δυνάμεων καταστολής και επιτήρησης. Γι αυτό και η πραγματικότητα της υπολειτουργίας αυτού του θεσμού μπορεί να μας ευχαριστεί, προσωρινά, αλλά δεν παύει να μας ανησυχεί ακόμα και η συμβολική ύπαρξη του. 
√ ο πραγματικός ρόλος του θεσμού είναι ιδεολογικός και όχι αποφασιστικός. 

√ θέτει υπό το πρίσμα της εγκληματολογικής προσέγγισης  καθαρά κοινωνικά ζητήματα και αποπροσανατολίζει τους πολίτες δαιμονοποιώντας τα αντί να τα φωτίζει και να ενημερώνει την κοινωνία για την ουσιαστική επίλυση τους.
√ επιδιώκει να πείσει την κοινωνία ότι τα διάφορα κοινωνικά προβλήματα που γενούν τις παραβατικότητες μπορούν να λυθούν από κάποιον θολό και απροσδιόριστο κοινωνικό ρόλο της αστυνομίας σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση και την εκκλησία. 
√ παραπέμπει σε μορφές ενός αντιδραστικού κοινοτισμού
√ κατασκευάζει, στοχοποιεί και στιγματίζει ως «συνήθεις ύποπτους» κοινωνικές ομάδες και πολίτες όπως οι νέοι, τα εγκαταλειμμένα παιδιά, οι κακοποιημένες γυναίκες, οι μετανάστες, οι άνεργοι κ,λπ.

√ συλλέγει - καταγράφει και διατηρεί λίστες  με προσωπικά δεδομένα πολιτών,   με την αντίληψη που διακατέχει αυτούς που κυρίως συμμετέχουν σε ανάλογες επιτροπές (που θυμίζουν τις επιτροπές Τζ. Μακ Κάρθι στην Αμερική του ψυχρού πολέμου) και φυσικά δεν έχει κανένα έλεγχο για την χρήση αυτών των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, όπως ορίζουν οι διεθνείς συμβάσεις-Ευρωπαικές οδηγίες και Εθνική νομοθεσία και η σύγχρονη αντίληψη για τις πόλεις με ενσωμάτωση της διαφορετικότητας και κοινωνική συνοχή .

Για όλα τα παραπάνω, θεωρούμε ότι, αν η Δημοτική αρχή θέλει πραγματικά να ασχοληθεί με τα κοινωνικά προβλήματα της περιοχής μπορεί να χρηματοδοτήσει τις πραγματικές κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου, που δεν σχετίζονται στο ελάχιστο με θεσμούς καταστολής (αστυνομία) και  συγκεκριμένων ιδεολογικών πεποιθήσεων  (π.χ. Εκκλησία), οι οποίες μπορούν να δουν τα ζητήματα από τη ματιά της σύγχρονης πόλης και μπορούν να προσφέρουν πραγματικό κοινωνικό έργο, με πραγματικές θέσεις εργασίας, από πραγματικούς εργαζόμενους επιστήμονες και διοικητικό προσωπικό και όχι από επιτροπές αναρμόδιων συμβούλων.